JAKOŚĆ I OPTYMALIZACJA PRZYSZŁOŚCIĄ PRODUKCJI POLSKIEJ TRZODY CHLEWNEJ
Czas trwania
od listopada 2017 do grudnia 2018 roku
Cel projektu
Celem główny kampanii jest wzrost świadomości hodowców trzody chlewnej w zakresie optymalizacji produkcji, ekonomiki, możliwości rozbudowy chlewni w świetle obowiązujących przepisów prawa, znaczenia produkcji w systemach jakości jako możliwości budowania konkurencyjności na rynku. Celami pośrednimi będzie budowanie powiązań pomiędzy poszczególnymi ogniwami w łańcuchu produkcyjnym szczególnie pomiędzy hodowcami trzody chlewnej a zakładami oraz budowanie wizerunku polskiego producenta trzody chlewnej.
Grupa docelowa
Działania skierowane będą do hodowców trzody chlewnej zainteresowanych optymalizacją kosztów oraz wzrostem opłacalności produkcji, a także do hodowców zainteresowanych produkcją w systemach jakości.
Opis projektu
Zadanie informacyjno – promocyjne dotyczące optymalizacji produkcji trzody chlewnej, perspektywom wzrostu opłacalności hodowli trzody chlewnej w kontekście funkcjonowania branży mięsnej oraz budowaniu konkurencyjności polskiej wieprzowiny.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Działania
W ramach programu wykonano następujące działania:
- organizację szkoleń z zakresu optymalizacji produkcji oraz opłacalności produkcji trzody chlewnej
- organizację spotkania networkingowego
- udział w imprezie targowej artykuły merytoryczne w prasie branżowej i na portalach internetowych
- organizację konferencji podsumowującej działania.
Załączniki
- zdjęcia
- materiały promocyjne – ulotki, prezentacje
- broszury – szkoleniowa i podsumowująca projekt