HISTORIA POCHODZENIA JAKOŚCI
Czas trwania
kwiecień – listopad 2017
Cel projektu
- przyczynienie się do wzrostu świadomości polskiej jakości QAFP i wywołanie zwiększonego popytu wśród konsumentów na wytwarzane przez polskich producentów mięso wieprzowe oraz wędliny wysokiej jakości;
- przyczynienie się do wzrostu wiedzy i świadomości uczestników łańcucha produkcyjnego polskiej wieprzowiny i wędlin wieprzowych na temat doskonalenia, gwarantowania i komunikowania jakości ich produkcji jako narzędzia w budowaniu relacji z konsumentem pod hasłem „Poznaj swojego hodowcę!”, z myślą informowania o źródle pochodzenia tego, co trafia na stoły konsumentów.
Grupa docelowa
W ramach zadania zaplanowano dotarcie do dwóch grup docelowych:
- potencjalnych i rzeczywistych konsumentów polskiej wieprzowiny i wędlin wysokiej jakości. Kobiety / mężczyźni 25+, wyższe wykształcenie, decydujący o zakupach w gospodarstwach domowych, z rozbudzoną świadomość tego co się zjada i skąd pochodzi, podążający za trendami kulinarnymi i dbający o swoją kondycję fizyczną i zdrowie;
- obecnych i potencjalnych uczestników łańcucha produkcyjnego wieprzowiny i wędlin w jakości QAFP.
Opis projektu
Kampania o charakterze informacyjno – promocyjnym na rzecz promocji polskiej, certyfikowanej wieprzowiny i wyrobów z niej wytwarzanych w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Działania
W ramach programu wykonano następujące działania:
- reklama w mediach – artykuły sponsorowane na wybranych rolniczych portalach internetowych i prasie branżowej;
- kampania promocyjna w internecie – krótkie spoty z udziałem znanych aktorów;
- udział w targach rolniczych Agro Show Bednary poprzez kampanię billboardową i punkt informacyjny;
- publikacja w wersji elektronicznej i przygotowanie przewodnika po hodowli trzody chlewnej QAFP;
- organizacja konferencji podsumowującej projekt
Załączniki
- zdjęcia
- materiały promocyjne – billboardy
- broszura – przewodnik QAFP
- spot