SMAK JAKOŚCI I TRADYCJI PROSTO Z EUROPY
Czas trwania
od 21 lipca 2014 do 20 lipca 2017 roku
Cel projektu
Głównym odniesieniem dla strategii programu były działania o charakterze biznesowym nastawione na zdobywanie nowych oraz umacnianie istniejących kontaktów jako kluczowy element budowania platformy handlowej i zwiększania eksportu produktów objętych kampanią. Podstawą dla tych działań było komunikowanie walorów promowanych produktów wytworzonych w oparciu o restrykcyjną w regulacjach i nastawioną na bezpieczeństwo i jakość unijną branżę rolno-spożywczą.
Grupa docelowa
W ramach kampanii zaplanowano działania informacyjno – promocyjne skierowane do dwóch grup docelowych: „Profesjonalistów” oraz „Dziennikarzy i Liderów opinii”. W ramach pierwszej grupy działania kierowane były do:
- obecnych i potencjalnych importerów, odbiorców hurtowych i dystrybutorów mięsa
i przetworów mięsnych z Europy działających na wybranych rynkach; - przedstawicieli organizacji branżowych związanych z importem żywności na rynki docelowe kampanii;
- przedstawicieli sektora HoReCa.
Działania skierowane do Profesjonalistów opierały się na informowaniu o cechach i walorach mięsa wieprzowego, wołowego oraz produktów wytworzonych na ich bazie pochodzącego z UE oraz tworzeniu platformy do zawierania kontaktów handlowych, dzięki którym możliwe było budowanie długookresowych relacji biznesowych.
Opis projektu
Program informacyjno promocyjny dotyczący świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów, przygotowany przez konsorcjum w składzie Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM) na rynki Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA i Kazachstanu.
Projekt finansowany w ramach mechanizmu WPR ze środków UE i z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
Działania
Najważniejsze działania projektu to udział w targach spożywczych w 5 krajach docelowych kampanii:
- Food & Hotel Asia w Singapurze w terminie 12 – 15 kwietnia 2016
- Food &Hospitality Africa, RPA w terminie 3-5 maja 2016
- Fine Food New Zealand w terminie 26-28 czerwca 2016
- Food Expo Kazachstan w terminie maj 2017
- Food Taipei na Tajwanie w terminie czerwiec 2017
- prowadzenie strony www projektu
- kampania prasowa
- kampania internetowa
Załączniki
- zdjęcia
- logotyp
- materiały promocyjne
- spot kinowy
- https://www.youtube.com/channel/UCxUcM33oXsnZ-uaobV_DcjQ (kanał kampanii na YT)