MIĘSO I WĘDLINY QAFP – DOBRY SMAK Z NATURY
Czas trwania
od maja do sierpnia 2016 roku
Cel projektu
Uświadomienie konsumentom benefitów zakupu i stosowania polskiego mięsa wieprzowego oraz wędlin certyfikowanych w systemie jakości QAFP. Celami pośrednimi były: wzrost wiedzy i rozpoznawalności polskiego mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych w systemie jakości QAFP.
Grupa docelowa
Działania skierowane były do dedykowanej grupy odbiorców nabywców polskiej wieprzowiny i wędlin wytworzonych w systemie QAFP.
Opis projektu
Kampania edukacyjna oparta na działaniach informacyjno – promocyjnych podkreślająca walory polskiej wieprzowiny i wędlin wytworzonych w systemie QAFP.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
Działania
W ramach kampanii przeprowadzono:
- Działania reklamowe w Internecie, prasie oraz w social media Kampanii promujące walory polskiego mięsa wieprzowego i wędlin wytworzonych w systemie QAFP.
- Działania direct marketingowe skierowane do konsumentów w punktach sprzedaży (sieć sklepów) – akcja informacyjna oraz degustacja i dystrybucja gadżetów przez hostessy w sklepach.
- Konkurs „Zdrowa lekcja gotowania z QAFP” dla konsumentów sieci handlowej z nagrodami dla 5 zwycięzców w postaci warsztatów kulinarnych w prestiżowym studio kulinarnym.
- Działania informacyjno – promocyjne podkreślające walory polskiej wieprzowiny i wędlin wytworzonych w systemie QAFP na fanpage’u Facebook oraz Pinterest Kampanii, informujące o wydarzeniach Kampanii oraz przebiegu konkursu konsumenckiego, aktywnie promujące polskie mięso wieprzowe i wędliny certyfikowane w systemie QAFP.
Załączniki
- zdjęcia
- materiały promocyjne