Czas trwania

od maja do sierpnia 2016 roku

Cel projektu

Uświadomienie konsumentom benefitów zakupu i stosowania polskiego mięsa wieprzowego oraz wędlin certyfikowanych  w systemie jakości QAFP. Celami pośrednimi były:  wzrost wiedzy i rozpoznawalności polskiego mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych w systemie jakości QAFP.

Grupa docelowa

Działania skierowane były do dedykowanej grupy odbiorców nabywców polskiej wieprzowiny i wędlin wytworzonych w systemie QAFP.

Opis projektu

Kampania edukacyjna oparta na działaniach informacyjno – promocyjnych podkreślająca walory polskiej wieprzowiny i wędlin wytworzonych w systemie QAFP.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

Działania

W ramach kampanii przeprowadzono:

  • Działania reklamowe w Internecie, prasie oraz w social media Kampanii promujące walory polskiego mięsa wieprzowego i wędlin wytworzonych w systemie QAFP.
  • Działania direct marketingowe skierowane do konsumentów w punktach sprzedaży (sieć sklepów) – akcja informacyjna oraz degustacja i dystrybucja gadżetów przez hostessy w sklepach.
  • Konkurs „Zdrowa lekcja gotowania z QAFP” dla konsumentów sieci handlowej z nagrodami dla 5 zwycięzców w postaci warsztatów kulinarnych w prestiżowym studio kulinarnym.
  • Działania informacyjno – promocyjne podkreślające walory polskiej wieprzowiny i wędlin wytworzonych w systemie QAFP na fanpage’u Facebook oraz Pinterest Kampanii, informujące o wydarzeniach Kampanii oraz przebiegu konkursu konsumenckiego, aktywnie promujące polskie mięso wieprzowe i wędliny certyfikowane w systemie QAFP.

Załączniki

  • zdjęcia
  • materiały promocyjne

Materiały

Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE