Czas trwania

kwiecień 2019 – maj 2020

Cel projektu

Cel główny:

Uzyskanie do końca trwania zadania dalszego wzrostu rozpoznawalności (szczególnie na poziomie spontanicznym), wiedzy o asortymencie i ich cechach oraz pozytywnych skojarzeń nt. polskiego certyfikowanego mięsa i wędlin.

 

Cele szczegółowe:

  • wzrost dostępności polskiego certyfikowanego mięsa w polskim systemie jakości na półkach sklepowych w Polsce.
  • wzrost zainteresowania polskimi certyfikowanymi produktami: mięsem wieprzowym, mięsem drobiowym oraz wędlinami.
  • wzrost produkcji polskiego, certyfikowanego mięsa i wędlin.

Grupa docelowa

Grupa docelową zadania byli konsumenci – osoby w wieku 25-65 lat, w dużym stopniu korzystające z internetu, mediów społecznościowych, odpowiedzialne za zakupy w gospodarstwie domowym i wyznające wartości: rodzina, zdrowie, oraz dbające o jakość codziennego życia, starające się stale ją powiększać, będąc w stanie zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości, dla których głównym wyznacznikiem wyborów zakupowych są wartości odżywcze produktów, a decyzje zakupowe podejmowane są pod wpływem reklamy.

Opis projektu

Kontynuacja projektu prowadzonego w 2018 roku, działania promocyjne powiązane zostały bezpośrednio z miejscem sprzedaży, co powoduje, że poszukujący konsument ma odniesienie do miejsca, w którym certyfikowany produkt może zakupić.  Realizacja działań w sieci, która posiada w swojej ofercie mięso wieprzowe oraz mięso drobiowe scertyfikowane w Systemie QAFP pozwala skutecznie dotrzeć z informacją o znaczeniu jakości tworzonej ramach polskiego Systemu QAFP i wspiera ją dostępnością produktu, który można od razu sprawdzić. Pozwala to uzyskać bezpośredni efekt w postaci powiązania konsumenta z produktem oraz kryjącą się za nim wartością jakościową i polskim pochodzeniem.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Działania

Działania w projekcie skupione były wokół reklamy w gazetce sieci handlowej Kaufland i reklamie na bilbordach sklepowych. W trakcie trwania kampanii ukazały się 4 emisje reklamy całostronicowej w nakładzie 5 mln egzemplarzy każda emisja oraz 3 edycje reklamy na bilbordach w 240 lokalizacjach łącznie.

Załączniki

  • projekty graficzne reklam w gazetce i na bilbordach
  • badanie rozpoznawalności QAFP

Materiały

Logo UE
Logo UE
Logo UE
Solidarni z Ukrainą