POZNAJ BOGACTWO SMAKÓW JAKOŚCI QAFP
Czas trwania
25 – 26 stycznia 2020
Cel projektu
Strategia Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego:
- wzrost sprzedaży i konsumpcji wieprzowiny oraz zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów (poprzez działania mające na celu informowanie o jakości i cechach/zaletach mięsa wieprzowego, w tym o systemach jakości uznanych przez Ministra Rolnictwa).
Strategia Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego:
- utrzymanie wysokiego poziomu konsumpcji drobiu w Polsce.
Grupa docelowa
- Goście indywidualni festiwalu: konsumenci z Warszawy i całej Polski, goście z zagranicy, osoby zainteresowane nowymi trendami, produktami spożywczymi, alkoholami, napojami oraz kulinariami.
- Branża HoReCa restauratorzy, hotelarze, firmy cateringowe, szefowie kuchni, właściciele barów i barmani.
- Przedstawiciele detalu i hurtu właściciele sklepów, kupcy z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, hurtownicy oraz dystrybutorzy. Eksporterzy polskiej żywności i alkoholu.
- Eksperci branżowi, krytycy kulinarni, influencerzy. Media dziennikarze, blogerzy, stacje telewizyjne i radiowe, portale internetowe, celebryci.
Opis projektu
W ramach zadania zorganizowano profesjonalnie zabudowane stoisko informacyjno-degustacyjne obsługiwane przez kucharzy i hostessy podczas festiwalu Jedz Pij Warszawo w dniach 25-26 stycznia 2020 r. w pałacu Kultury i Nauki w warszawie w strefie jedz. Uczestnicy festiwalu będą mieli okazję spróbować wyrobów ze znakiem QAFP podczas 2 dni degustacji. Zostaną również zamówione materiały informacyjne o produktach ze znakiem QAFP. Na stoisku informacyjno-degustacyjnym UPEMI będą prezentowane i dystrybuowane materiały informacyjne oraz udzielane informacje min. o systemie QAFP w produkcji wędlin, mięsa drobiowego i wieprzowego. Uczestnictwo w prestiżowym festiwalu umożliwi przedstawienie oferty firm posiadających certyfikat QAFP szerokim gronom konsumentów indywidualnych i biznesowych obecnych na festiwalu. Wynikiem udziału w festiwalu oraz degustacji będzie bezpośrednie dotarcie z informacją i ofertą produktów QAFP do większej grupy konsumentów.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.