Czas trwania

25 – 26 stycznia 2020

Cel projektu

Strategia Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego:

  • wzrost sprzedaży i konsumpcji wieprzowiny oraz zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów (poprzez działania mające na celu informowanie o jakości i cechach/zaletach mięsa wieprzowego, w tym o systemach jakości uznanych przez Ministra Rolnictwa).

Strategia Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego:

  • utrzymanie wysokiego poziomu konsumpcji drobiu w Polsce.

Grupa docelowa

  1. Goście indywidualni festiwalu: konsumenci z Warszawy i całej Polski, goście z zagranicy, osoby zainteresowane nowymi trendami, produktami spożywczymi, alkoholami, napojami oraz kulinariami.
  2. Branża HoReCa restauratorzy, hotelarze, firmy cateringowe, szefowie kuchni, właściciele barów i barmani.
  3. Przedstawiciele detalu i hurtu właściciele sklepów, kupcy z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, hurtownicy oraz dystrybutorzy. Eksporterzy polskiej żywności i alkoholu.
  4. Eksperci branżowi, krytycy kulinarni, influencerzy. Media dziennikarze, blogerzy, stacje telewizyjne i radiowe, portale internetowe, celebryci.

Opis projektu

W ramach zadania zorganizowano profesjonalnie zabudowane stoisko informacyjno-degustacyjne obsługiwane przez kucharzy i hostessy podczas festiwalu Jedz Pij Warszawo w dniach 25-26 stycznia 2020 r. w pałacu Kultury i Nauki w warszawie w strefie jedz. Uczestnicy festiwalu będą mieli okazję spróbować wyrobów ze znakiem QAFP podczas 2 dni degustacji. Zostaną również zamówione materiały informacyjne o produktach ze znakiem QAFP. Na stoisku informacyjno-degustacyjnym UPEMI będą prezentowane i dystrybuowane materiały informacyjne oraz udzielane informacje min. o systemie QAFP w produkcji wędlin, mięsa drobiowego i wieprzowego. Uczestnictwo w prestiżowym festiwalu umożliwi przedstawienie oferty firm posiadających certyfikat QAFP szerokim gronom konsumentów indywidualnych i biznesowych obecnych na festiwalu. Wynikiem udziału w festiwalu oraz degustacji będzie bezpośrednie dotarcie z informacją i ofertą produktów QAFP do większej grupy konsumentów.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Logo UE
Logo UE
Logo UE