Czas trwania

1 kwietnia do 31 października 2013 roku

Cel projektu

Promocja mięsa wieprzowego i wędlin wytworzonych zgodnie z zasadami Systemu QAFP, która przede wszystkim ma utrwalić wizerunek produktów QAFP w oczach konsumentów i poinformować ich o cechach jakościowych związanych z systemem produkcji.

Grupa docelowa

Grupą docelowa działań byli przede wszystkim konsumenci – osoby świadome, z dużych miast, z ponadprzeciętnymi dochodami, w wieku od 27 do 65 lat, dla których ważnym czynnikiem przy dokonywaniu wyborów zakupowych jest przede wszystkim jakość a nie cena produktu. Priorytetem tej grupy jest zdrowie i bezpieczeństwo rodziny. Niektórzy z nich są czynnymi internautami, weryfikującymi na forach i blogach kulinarnych swoje wybory i decyzje konsumenckie. W dużej mierze kampania skierowana była także do liderów opinii i dziennikarzy.

Opis projektu

To kolejna kampania informacyjno promocyjna z wykorzystaniem wizerunku naszych ambasadorów marki QAFP, czyli Pawła Królikowskiego i Piotra Machalicy, znanych i lubianych aktorów.

W ramach tej kampanii UPEMI uczestniczyło w najważniejszych targach branży spożywczej Anuga w dniach 5 – 9 października 2013 roku w Kolonii w Niemczech.

Projekt finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Działania

W ramach projektu przeprowadzono następujące działania:

  • cykl 4 eventów pod hasłem „Jakość jest sztuką –Spotkania z QAFP” w różnych regionach Polski obejmujących – pokaz filmów reklamowych promujących produkty QAFP z udziałem naszych ambasadorów marki, dyskusję nad jakością cechami produktów QAFP z udziałem aktorów, którzy każdy z własnej perspektywy opowiedzieli o jakości żywności, podejścia do kwestii jedzenia i gotowania. Podczas eventów zaprezentowane do degustacji zostały produkty QAFP oraz potrawy regionalne przygotowane na ich bazie. Zwieńczeniem tych imprez były konferencje prasowe, fachowe dyskusje z dziennikarzami, podczas których były przekazywane informacje na temat zasad funkcjonowania Systemu QAFP oraz cech jakościowych produktów.
  • Kampania w Internecie, będącą kontynuacją działań rozpoczętych w ramach akcji „Piotr i Paweł, czyli QAFP od święta i na święta” stawiająca na rozwój fanpage na Facebooku oraz działania w oparciu o kanał You Tube.
  • Kampania w TV w oparciu o product placement w popularnej telewizji śniadaniowej „Pytanie na śniadanie” w programie 2 TVP.
  • Kampania w lokalnych rozgłośniach radiowych.

Załączniki

  • zdjęcia
  • materiały promocyjne
Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE