Czas trwania

2 listopada 2012 do 28 lutego 2013

Cel projektu

Promocja kulinarnego mięsa wieprzowego wytworzonego w Systemie Jakości QAFP

Grupa docelowa

Świadomi wykształceni konsumenci, z ponadprzeciętnymi dochodami, mieszkający w dużych miastach i będący w wieku pomiędzy 35 a 58 lat, dla których zdrowie i bezpieczeństwo rodziny jest rzeczą priorytetową. To konsumenci wyedukowani, umiejący weryfikować trafność dokonywanych wyborów na forach internetowych, czy blogach kulinarnych.

Opis projektu

W kampanii wykorzystany został wizerunek dwóch popularnych i cenionych aktorów – Piotra Machalicy i Pawła Królikowskiego. Obydwaj aktorzy wcielili się w role ambasadorów marki QAFP, ale atrakcyjność tego pomysłu polegała na tym, że wizerunkowo były to dwa diametralnie różne typy charakterologiczne i osobowościowe, które jednak wzajemnie się uzupełniały.

Koncepcja kreatywna kampanii opierała się na krótkich, pełnych humoru dialogach, gdzie aktorzy grają samych siebie. Akcja rozgrywa się m.in. na planie filmowym, w teatrze, w garderobie.

Projekt finansowany z Funduszy Promocji Mięsa Wieprzowego.

Działania

W ramach realizacji projektu wykonano następujące zadania:

  • emitowano 4 spoty reklamowe w Internecie i TV w okresie Bożego Narodzenia;
  • prowadzono kampanię promocyjną w Internecie nt. QAFP przy współpracy z blogerami kulinarnymi;
  • przeprowadzano kampanię prasową w tytułach: Playboy, Men’s Health, Moje Gotowanie, Puls Biznesu Weekend, Business&Life.

Załączniki

  • zdjęcia
  • filmy

Materiały

Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE