PIOTR I PAWEŁ, CZYLI QAFP NA ŚWIĘTA I OD ŚWIĘTA
Czas trwania
2 listopada 2012 do 28 lutego 2013
Cel projektu
Promocja kulinarnego mięsa wieprzowego wytworzonego w Systemie Jakości QAFP
Grupa docelowa
Świadomi wykształceni konsumenci, z ponadprzeciętnymi dochodami, mieszkający w dużych miastach i będący w wieku pomiędzy 35 a 58 lat, dla których zdrowie i bezpieczeństwo rodziny jest rzeczą priorytetową. To konsumenci wyedukowani, umiejący weryfikować trafność dokonywanych wyborów na forach internetowych, czy blogach kulinarnych.
Opis projektu
W kampanii wykorzystany został wizerunek dwóch popularnych i cenionych aktorów – Piotra Machalicy i Pawła Królikowskiego. Obydwaj aktorzy wcielili się w role ambasadorów marki QAFP, ale atrakcyjność tego pomysłu polegała na tym, że wizerunkowo były to dwa diametralnie różne typy charakterologiczne i osobowościowe, które jednak wzajemnie się uzupełniały.
Koncepcja kreatywna kampanii opierała się na krótkich, pełnych humoru dialogach, gdzie aktorzy grają samych siebie. Akcja rozgrywa się m.in. na planie filmowym, w teatrze, w garderobie.
Projekt finansowany z Funduszy Promocji Mięsa Wieprzowego.
Działania
W ramach realizacji projektu wykonano następujące zadania:
- emitowano 4 spoty reklamowe w Internecie i TV w okresie Bożego Narodzenia;
- prowadzono kampanię promocyjną w Internecie nt. QAFP przy współpracy z blogerami kulinarnymi;
- przeprowadzano kampanię prasową w tytułach: Playboy, Men’s Health, Moje Gotowanie, Puls Biznesu Weekend, Business&Life.
Załączniki
- zdjęcia
- filmy