ZMIANA ZO
Przedłużenie terminu składania ofert na zapytanie ofertowe
NR 12/11/2021
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsne informuje, że przedłużony został termin składania ofert na zapytanie ofertowe nr 12/11/2021 na na przygotowanie koncepcji oraz realizację kampanii informacyjno – promocyjnej pt. „Polska smakuje jakością QAFP” – 2 edycja dotyczącej mięsa wieprzowego i drobiowego oraz wędlin z certyfikatem QAFP.
Nowy termin składania ofert obowiązuje do dnia 27 grudnia 2021 r. do godz.10.00.
ZMIANA ZAKRESU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
NR 09/07/2021
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że w wyniku pomyłki błędnie określony został zakres sposobu przygotowania oferty opisany w rozdz. II pkt. 2 oraz VII, pkt. 9, ppkt. dotyczący przygotowania 2 banerów reklamowych internetowych. Poprawny zapis zakresu przygotowania oferty brzmi:
Przygotowanie szczegółowej koncepcji realizacji działań objętych projektem „Wołowina z Polski na japońskim rynku”. W ramach oferty należy przedstawić:
- Koncepcję kreatywną materiałów informacyjno – promocyjnych w tym:
- aktualizację strony internetowej programu wraz z propozycją zawartości merytorycznej;
- newslettera
- 1 filmu promocyjnego ok. 2 minutowego wraz ze scenariuszem
- kanału Twitter dla kampanii wraz z przykładowymi 2 wpisami
- zaproszenia na webinarium
- raportu o polskim sektorze mięsa wołowego (projekt graficzny i ogólny zakres merytoryczny)
2. Koncepcję szczegółową webinarium dla polskich eksporterów;
3. Propozycję narzędzi do monitorowania mediów internetowych.
Wyżej wspomniany zmieniony zapis zakresu oferty powoduje zmianę zapisu KRYTERIUM 2 – JAKOŚĆ KONCEPCJI KREATYWNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO PROMOCYJNYCH, który otrzymuje brzmienie:
KRYTERIUM 2 – JAKOŚĆ KONCEPCJI KREATYWNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO PROMOCYJNYCH – w tym kryterium Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów (maksymalnie 30 pkt.). Zamawiający przyzna punkty uwzględniając poniższe kryteria:
1. | Atrakcyjność wizualna i zawartość merytoryczna aktualizacji strony www | 1-5 pkt. |
2. | Atrakcyjność wizualna i zawartość merytoryczna propozycji newslettera | 1-5 pkt. |
3. | Atrakcyjność i kreatywność zaproponowanego scenariusza propozycji filmu | 1-5 pkt. |
2. | Atrakcyjność wizualna i zawartość merytoryczna propozycji kanału Twitter wraz z propozycjami wpisów | 1-5 pkt. |
3. | Atrakcyjność wizualna i zawartość merytoryczna propozycji zaproszenia na webinarium | 1-5 pkt. |
4. | Atrakcyjność wizualna i zawartość merytoryczna propozycji raportu o polskim sektorze mięsa wołowego | 1-5 pkt. |
Zmienione i poprawione zapytanie ofertowe w załączeniu poniżej.
ZMIANA ZAKRESU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
NR 03/03/2021
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że w wyniku pomyłki błędnie określony został zakres sposobu przygotowania oferty rozdz. VII, pkt. 8.4, ppkt. 8.4.1 lit. e dotyczący przygotowania co najmniej 2 scenariuszy filmów na You Tube.
Wyżej wspomniany zapis zostaje usunięty, tym samym z całego zapytania ofertowego usunięte zostaje zagadnienie scenariuszy. W związku z powyższym zmianie ulega punktacja w kryterium oceny JAKOŚC KONCEPCJI KREATYWNEJ, gdzie usunięty zostaje zapis:
3. | Dopasowanie przekazu informacyjnego zaproponowanych scenariuszy filmów do specyfiki produktów objętych projektem oraz do poszczególnych grup docelowych | 1-10 pkt. |
Ilość punktów przyznawanych w tym kryterium nie ulega zmianie i wynosi maksymalnie 35 punktów. Zmianie ulega podział tychże punktów w ramach poszczególnych elementów podlegających ocenie i wynosi odpowiednio:
1. | Atrakcyjność wizualna przedstawionej koncepcji kreatywnej | 1-10 pkt. |
2. | Dopasowanie przekazu informacyjnego zaproponowanych postów w social mediach do specyfiki produktów, poszczególnych kanałów social media i grup docelowych objętych projektem | 1-15 pkt. |
3. | Dopasowanie przekazu informacyjnego zaproponowanych treści blogowych do specyfiki produktów, zawartości strony internetowej systemu oraz do poszczególnych grup docelowych objętych projektem | 1-10 pkt. |
Z uwagi na wprowadzone zmiany wydłuża się termin składania ofert z 22 marca 2021 roku do 25 marca 2021 do godziny 10.00.
Zmienione i poprawione zapytanie ofertowe w załączeniu poniżej.