ROZSTRZYGNIĘCIE ZO

21.02.2025

INFORMACJA O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

SIWZ Z DN. 08-01-2025

UNIA PRODUCENTÓW I PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU MIĘSNEGO (UPEMI) – lider konsorcjum i ASSOCIATION OF IMATHIA’S AGRICULTURAL COOPERATIVES (ASIAC) – członek konsorcjum informują, że dnia 21 lutego 2025 roku zakończyło się postępowanie ofertowe na opracowanie koncepcji i przeprowadzenie badania ewaluacyjnego trzyletniego programu informacyjno-promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów oraz brzoskwiń w puszkach i świeżego kiwi pt. „EU Good food-good life” („EUgoodfood”) na rynkach Korei Południowej i Wietnamu.

W ramach postępowania wpłynęła jedna oferta. Komisja po dokonanej ocenie odrzuciła ofertę firmy Korporacja Badawcza Pretendent Sp. z o.o.

W nawiązaniu do zaistniałej sytuacji informujemy, że postępowanie ofertowe zostanie ogłoszone powtórnie.

10.01.2025

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

NR 09/12/2024

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że dnia 10 stycznia 2025 roku zakończyło się postępowanie ofertowe na realizację kampanii informacyno – promocyjnej pt. „Zwiększenie rentowności i opłacalności produkcji trzody chlewnej” mającej na celu analizę ekspercką i fazę testową narzędzia ekonomicznego dla hodowców do oceny i kalkulacji m.in. trendów kosztowych i cenowych zwiększających stopień opłacalności hodowli trzody chlewnej w Polsce.

W ramach postępowania wpłynęła jedna (1) oferta. Po dokonanej ocenie przez Komisję wybrano ofertę firmy Agro Integracja Sp. z o.o.

30.12.2024

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

NR 08/11/2024

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że dnia 30 grudnia 2024 roku zakończyło się postępowanie ofertowe na realizację kampanii informacyno – promocyjnej pt. „Tu jest wieś, tu się trzodę hoduje” mającej na celu zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi oraz kreowanie pozytywnego wizerunku hodowców.

W ramach postępowania wpłynęły dwie (2) oferty. Po dokonanej ocenie przez Komisję wybrano ofertę CREATE AND PRODUCTION Sp. z o.o.

Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE