ROZSTRZYGNIĘCIE ZO

10.05.2024

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

NR 03/04/2024

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że dnia 10 maja 2024 roku zakończyło się postępowanie ofertowe na realizację kampanii informacyno – promocyjnej pt.” Nie wstyd Ci? Stawiam na jakość z Polski” wpływającej na wzrost spożycia i sprzedaży polskiej wieprzowiny i drobiu, poprzez zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat jakości, cech i zalet mięsa wieprzowego i drobiowego, systemów jakości żywności, dobrostanu zwierząt, zrównoważonej produkcji i ochrony środowiska.

W ramach postępowania wpłynęła jedna (1) oferta. Po dokonanej ocenie przez Komisję wybrano ofertę firmy Od Kuchni M. Malutko-Kubisiak, T. Kostecki Sp. J.

03.04.2024

INFORMACJA DOT. POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Z DNIA 09.02.2024- BADANIA EWALUACYJNE

W nawiązaniu do przeprowadzonego postępowania ofertowego z dnia 9 lutego 2024 r. na wyłonienie podmiotu, który opracuje koncepcję i przeprowadzi badania efektywności trzyletniego programu informacyjno – promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów pt. „Europejska wołowina na rynkach azjatyckich – kontynuacja” („EUBeef2Asia2”) na rynkach Japonii i Hongkongu Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że na etapie poprzedzającym podpisanie umowy z wybranym oferentem w wyniku weryfikacji dokumentacji ustalono, że podmiot United Survey OU będący członkiem konsorcjum, został wykreślony z estońskiego rejestru podmiotów gospodarczych, co uniemożliwia podpisanie umowy.

W nawiązaniu do zaistniałej sytuacji informujemy, że postępowanie ofertowe zostanie ogłoszone powtórnie.

25.03.2024

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

SIWZ Z DN. 09-02-2024

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że dnia 25 marca 2024 roku zakończyło się postępowanie ofertowe na opracowanie koncepcji i przeprowadzenie badania efektywności trzyletniego programu informacyjno – promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów pt. „Europejska wołowina na rynkach azjatyckich – kontynuacja” („EUBeef2Asia2”) na rynkach Japonii i Hongkongu.

W ramach postępowania wpłynęły dwie oferty. Po dokonanej ocenie przez Komisję wybrano ofertę konsorcjum firm Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych oraz United Survey OU. Komisja odrzuciła ofertę konsorcjum firm MM Consult Sp. z o.o. i Korporacji Badawczej Pretendent Sp. z o.o.

Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE