ROZSTRZYGNIĘCIE ZO

30.07.2021

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

NR 10/07/2021

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że dnia 30 lipca 2021 roku zakończyło się postępowanie ofertowe na przygotowanie koncepcji oraz realizację kontynuacji kampanii informacyjno – promocyjnej pt. „Akademia wiedzy o mięsie od pola do stołu” – 3 edycja dotyczącej  mięsa wołowego i drobiowego wraz z przeprowadzeniem badania efektywności kampanii przez niezależny podmiot badawczy. W ramach postępowania wpłynęła jedna (1) oferta. Po dokonanej ocenie przez Komisję wybrano ofertę firmy Brandmates Sp. z o.o.

29.07.2021

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

NR 09/07/2021

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że dnia 29 lipca 2021 roku zakończyło się postępowanie ofertowe na przygotowanie koncepcji oraz realizację kampanii informacyjno – promocyjnej dotyczącej polskiego mięsa wołowego pt. „Wołowina z Polski na japońskim rynku”. W ramach postępowania wpłynęła jedna (1) oferta. Po dokonanej ocenie przez Komisję wybrano ofertę firmy Partner of Promotion Sp. z o.o.

25.06.2021

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

NR 08/06/2021

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego informuje, że dnia 25 czerwca 2021 roku zakończyło się postępowanie ofertowe na przygotowanie koncepcji oraz realizację internetowej kampanii informacyjno – promocyjnej pt. „QAFP w nowoczesnych mediach” dotyczącej produktów wytworzonych w krajowym systemie jakości QAFP wraz z usługą pomiaru efektywności kampanii i przygotowaniem miesięcznych raportów na podstawie niezależnego narzędzia/ usługi skupiającego dane o poszczególnych aktywnościachW ramach postępowania wpłynęły trzy (3) oferty. Po dokonanej ocenie przez Komisję wybrano ofertę konsorcjum firm Infinity Media Sp. z o.o. i VMG Sp. z o.o.

Logo UE
Logo UE
Logo UE