Opis

Przedmiotem zadania było przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej dostosowanej do sytuacji na świecie związanej z pandemią COVID-19. Głównym zadaniem kampanii było zwiększenie poziomu eksportu polskiej wołowiny na rynek japoński.

Wspomniany rynek został ujęty w strategii promocji dla branży mięsa wołowego na rok 2020.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

Czas trwania

październik 2020 – kwiecień 2021

Cel projektu

Celem głównym projektu było osiągnięcie wzrostu popytu na polską wołowinę w UE i krajach trzecich oraz podniesienie konkurencyjności polskiej wołowiny.

Cel szczegółowy:

  • wypracowanie nowej strategii informowania na temat produktów oraz polskiego potencjału eksportowego zwłaszcza w kontekście ogólnoświatowych zmian związanych z COVID-19.

Grupa docelowa

Grupami docelowymi w ramach zadania byli:

  • potencjalni odbiorcy polskiej wołowiny na rynku japońskim, w tym: handlowcy, hurtownicy, dystrybutorzy, branża HoReCa;
  • polscy producenci mięsa wołowego, którym program ma ułatwić ekspansję na rynek japoński.

Działania

Zrealizowane działania obejmowały:

  • utworzenie i prowadzenie strony internetowej kampanii języku polskim, angielskim i japońskim;
  • webinarium w formie on-line dla polskich eksporterów w trakcie którego przedstawicielom polskich zakładów zostanie przekazana wiedza na temat specyfiki eksportu na rynek japoński oraz z zakresu budowania relacji i prowadzenia negocjacji z Japończykami;
  • działania informacyjne w postaci publikacji dot. polskiej wołowiny na stronie internetowej wraz z wysyłką w postaci newslettera;

 

Logo UE
Logo UE
Logo UE