WOŁOWINA POLSKA – KAMPANIA INFORMACYJNO-PROMOCYJNA NA RYNKU JAPONII
Opis
Przedmiotem zadania było przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej dostosowanej do sytuacji na świecie związanej z pandemią COVID-19. Głównym zadaniem kampanii było zwiększenie poziomu eksportu polskiej wołowiny na rynek japoński.
Wspomniany rynek został ujęty w strategii promocji dla branży mięsa wołowego na rok 2020.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
Czas trwania
październik 2020 – kwiecień 2021
Cel projektu
Celem głównym projektu było osiągnięcie wzrostu popytu na polską wołowinę w UE i krajach trzecich oraz podniesienie konkurencyjności polskiej wołowiny.
Cel szczegółowy:
- wypracowanie nowej strategii informowania na temat produktów oraz polskiego potencjału eksportowego zwłaszcza w kontekście ogólnoświatowych zmian związanych z COVID-19.
Grupa docelowa
Grupami docelowymi w ramach zadania byli:
- potencjalni odbiorcy polskiej wołowiny na rynku japońskim, w tym: handlowcy, hurtownicy, dystrybutorzy, branża HoReCa;
- polscy producenci mięsa wołowego, którym program ma ułatwić ekspansję na rynek japoński.
Działania
Zrealizowane działania obejmowały:
- utworzenie i prowadzenie strony internetowej kampanii języku polskim, angielskim i japońskim;
- webinarium w formie on-line dla polskich eksporterów w trakcie którego przedstawicielom polskich zakładów zostanie przekazana wiedza na temat specyfiki eksportu na rynek japoński oraz z zakresu budowania relacji i prowadzenia negocjacji z Japończykami;
- działania informacyjne w postaci publikacji dot. polskiej wołowiny na stronie internetowej wraz z wysyłką w postaci newslettera;