TRADYCJA, JAKOŚĆ I EUROPEJSKI SMAK
Czas trwania
1 lutego 2010 do 31 marca 2013
Cel projektu
Uświadomienie środowisk biznesowych i kształtujących opinię publiczną w poszczególnych krajach o wysokiej jakości polskich produktów i europejskich oraz możliwościach wprowadzenie tych produktów na rynki docelowe. Program zmierzał do zbudowania mocnych relacji z odbiorcami wieprzowiny i wołowiny z Polski na wskazanych rynkach, a tym samym stworzeniu perspektyw dla regularnego i pewnego wzrostu eksportu.
Grupa docelowa
Partnerzy biznesowi, doradcy hurtowi, dystrybutorzy, importerzy, lokalni producenci i przetwórcy, stowarzyszenia branżowe i dziennikarze i osoby kształtujące opinię publiczną, a także kucharze i restauratorzy.
Opis projektu
Program zakresem swoich działań objął rynki Wietnamu, Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych, które coraz szerzej otwierały się na polskich producentów mięsa i jego przetworów.
Dwuletni program informacyjno promocyjny dotyczył mięsa wieprzowego i wołowego oraz jego przetworów i był kontynuacją wcześniejszej kampanii prowadzonej w latach 2008 – 2009 „Stół pełen smaków” prowadzonej w USA i Korei Południowej.
Projekt finansowany w ramach mechanizmu WPR ze środków UE i z Funduszu Promocji Mięsa Wiperzowego.
Działania
W ramach tej kampanii przeprowadzono następujące działania:
- działania ATL, czyli kampania reklamowa w prasie, szeroko rozumiane działania public relations oraz promocja w Internecie
- działania BTL, czyli promocja wystawiennicza i okołotargowa, marketing bezpośredni, materiały promocyjne i informacyjne.
Załączniki
- zdjęcia
- logotyp
- materiały promocyjne