TRADYCJA I JAKOŚĆ EUROPEJSKIEGO MIĘSA
Czas trwania
od 24 lipca 2013 do 23 lipca 2016 roku
Cel projektu
Wzrost eksportu europejskiego mięsa i jego przetworów na rynkach docelowych oraz pogłębianie wiedzy o walorach smakowych i sposobie produkcji mięsa europejskiego, co było działaniem odbudowującym wiarygodność naszego mięsa po wykrytych przypadkach ASF. Ważnym aspektem było przekonanie przez działania informacyjne i promocyjne w programie o walorach smakowych i jakości Premium produktów mięsnych.
Grupa docelowa
Działania skierowane były bezpośrednio do odbiorców hurtowych, dystrybutorów, importerów, lokalnych producentów i przetwórców.
Opis projektu
Trzyletnia kampania promocyjno – informacyjna na rzecz polskiego mięsa oraz jego przetworów realizowana na rynkach Korei Południowej, Wietnamu i USA w oparciu o strategię systematycznego wzrostu eksportu polskiego mięsa wieprzowego i wołowego oraz jego przetworów. Kampania była kontynuacją dwóch wcześniejszych działań UPEMI – „Stół pełen smaków” oraz „Tradycja, jakość i europejski smak”. Wcześniejsze projekty wykazały, że konsekwentne, długoterminowe działania promocyjne i informacyjne przekładają się na umocnienie pozycji i wizerunku naszego kraju na danych rynkach, jak i realny wzrost eksportu osiągany w perspektywach wieloletnich.
Projekt finansowany w ramach mechanizmu WPR ze środków UE i z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Działania
Główne założenia strategii realizacji programu to :
- spotkania bezpośrednie, uczestnictwo w targach, prezentacje i degustacje;
- działania okołotargowe, uzupełniające prezentacje i pokazy, o charakterze Public Relations, w tym konferencje prasowe i reklamy w prasie branżowej;
- rozbudowana witryna internetowa w trzech językach (angielskim, koreańskim i wietnamskim);
- publikacje materiałów informacyjnych, w tym broszur, katalogów materiałów promocyjnych, ale także działania marketingu bezpośredniego typu direct mailing czy e-mailing gwarantujące dotarcie z informacja do szerokiej grupy odbiorców, głównie z obszaru potencjalnych kooperantów;
- działania z zakresu ATL takie, jak reklama w mediach tradycyjnych typu prasa, radio, telewizja, czy public relations i BTL, jak promocja sprzedaży, promocja wystawienniczo – targowa, marketing bezpośredni, czy eventy.
Załączniki
- zdjęcia
- logotyp
- materiały promocyjne
- https://www.youtube.com/channel/UCae5sImhJ7haLojgj8ZNUSg (kanał kampanii na YT)