Opis projektu

Projekt został zrealizowany poprzez uczestnictwo w wydarzeniach skierowanych do sektora branży spożywczej (branży mięsnej) i handlu. Decyzja o uczestnictwie w eventach została podjęta na podstawie ich popularności wśród przedstawicieli branży.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego, Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Czas trwania

sierpień 2021 – lipiec 2022

Cel projektu

Głównymi celami projektu były:

  • Wzrost sprzedaży i konsumpcji wieprzowiny oraz zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów (poprzez działania mające na celu informowanie o jakości i cechach/ zaletach mięsa wieprzowego, w tym o systemach jakości uznanych przez Ministra Rolnictwa);
  • Utrzymanie wysokiego poziomu konsumpcji drobiu w Polsce.

 

Grupa docelowa

Grupę docelową projektu stanowili przedstawiciele zakładów ubojowych, rozbiorowych przetwórczych, hurtownicy, detaliści – przedstawiciele tych grup szukają wyróżników na rynku dla swoich produktów, które umożliwią im budowanie konkurencyjności oraz sprostanie wymaganiom świadomych konsumentów oczekujących produktów opartych na tradycyjnych recepturach, żywności wysokiej jakości, której jakość potwierdzona jest certyfikatem, znakiem jakości.

Działania

Uczestnictwo w wydarzeniach skierowanych do sektora branży spożywczej i handlu:

  • Kongres Mięsny – marzec 2022 Warszawa;
  • Meating 2021- wrzesień 2021 okolice Warszawy;
  • Forum Rynku Spożywczego i Handlu – listopad 2021 Warszawa;
  • Udział w Meating online (tytuł sponsora Kongresu Meating, prezentacja online).
Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE