SMAK JAKOŚCI QAFP
Czas trwania
1 grudnia 2013 roku do 15 lipca 2014 roku
Cel projektu
Zwiększenie wiedzy i wzmocnienie przekazu informacyjnego na temat aspektów jakościowych mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych w Systemie QAFP zarówno wśród osób uczestniczących w bezpośredniej sprzedaży – sprzedawców sklepów, w których dostępne są produkty, jak i wśród konsumentów oraz zachęcenie tych ostatnich do zakupu produktów QAFP.
Grupa docelowa
Konsumenci, kierownicy sklepów z asortymentem QAFP i blogerzy kulinarni.
Opis projektu
Działanie o charakterze promocyjno-edukacyjnym ma rzecz kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wytworzonych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności. W ramach projektu podjęte zostały działania pozwalające na wyszkolenie kadry managerskiej niższego szczebla – kierowników sklepu w zakresie prawidłowej ekspozycji marketingowej produktów QAFP i technik sprzedaży oraz stworzenie jednolitego systemu identyfikacji wizualnej dla punktów sprzedaży wyrobów QAFP.
Projekt finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Działania
W trakcie trwania kampanii będą realizowane poprzez następujące działania:
- Działania informacyjno-promocyjne w punktach sprzedaży, czyli Identyfikacja wizualną w sklepach gdzie dostępne są produkty QAFP
- Materiały informacyjno-edukacyjne w postaci ulotek i plakatów zamieszczone w miejscach sprzedaży produktów QAFP
- Szkolenie dla kierowników sklepów mające na celu zwiększenie wiedzy z zakresu produkcji w systemie QAFP oraz walorów jakościowych wędlin i mięsa wieprzowego wytworzonych w tym Systemie, a także podkreślenie jak umiejętnie eksponować i zachęcać do zakupu produktów QAFP.
- Produkcja spotu reklamowego i kampania TV. Spoty reklamowe były emitowane w okresie od grudnia do końca stycznia w dobrym czasie antenowym we wszystkich oddziałach TVP Regionalnej i w TV Rolniczej.
- Udział w kampanii BlogerChef, w której w ramach konkursu kulinarnego zmagają się blogersi „miłośnicy gotowania” pracując na mięsie i wędlinach produkowanych w Systemie QAFP. Działanie ma charakter informacyjny.
Załączniki
- zdjęcia
- materiały promocyjne
- spot telewizyjny