POLSKA WOŁOWINA NA JAPOŃSKIM STOLE – KONTYNUACJA
Czas trwania
październik 2019
Cel projektu
Celem głównym kampanii był wzrost popytu na polską wołowinę w Japonii poprzez przekazanie przedstawicielom branży mięsnej z Japonii informacji o jakości i cechach, w tym zaletach, mięsa wołowego.
Cele szczegółowe kampanii:
- wzmocnienie wizerunku polskiej wołowiny w aspekcie ich jakości i bezpieczeństwa;
- nawiązanie i umacnianie relacji z japońskimi partnerami biznesowymi;
- budowanie mocnej pozycji polskich producentów wołowiny na rynku japońskim.
Grupa docelowa
- Odbiorcy wołowiny na rynku japońskim – importerzy, handlowcy i dystrybutorzy.
- Polscy producenci wołowiny zainteresowani eksportem do Japonii
Opis projektu
Realizacja zadania była kontynuacja działań podjętych w ramach projektu pt. „Polska wołowina na japońskim stole zrealizowanego w latach 2018 – 2019. Dzięki działaniom zrealizowanym w tym projekcie oraz nawiązanym kontaktom zainteresowanie ze strony potencjalnych odbiorców wołowiny z Polski wzrosło, czego wyrazem jest planowany przyjazd na spotkania z polskimi producentami.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
Działania
W ramach zadania współfinansowany został przyjazd przedstawicieli branży mięsnej z Japonii (importerów i dystrybutorów) do Polski oraz ich wizyty w zakładach oferujących polską wołowinę.
Działania zaplanowane w zadaniu prowadziły do zbudowania trwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu, przynoszącym wymierne korzyści w postaci solidnych i lojalnych partnerów oraz długofalowych kontraktów co Japończycy bardzo sobie cenią.