Opis

W ramach zadania przeprowadzono działania promocyjne mięsa wieprzowego produkowanego w polskim systemie certyfikacji. Promocja odbyła się poprzez rozszerzenie karty menu restauracji, która przystąpiła do projektu o dania przygotowane na bazie surowca QAFP oraz zamieszczenie informacji o systemie. Konsumenci/klienci restauracji korzystający z usług stacjonarnych restauracji jak również  z posiłków serwowanych na wynos mieli okazję poznać jakość i smak dań przygotowanych na wieprzowinie QAFP oraz zwiększyć swoją wiedzę z zakresu produkcji mięsa w certyfikowanym systemie.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego

Czas trwania

październik 2020 – grudzień 2021

Cele projektu

Cel główny:

  • wzrost sprzedaży i konsumpcji wieprzowiny oraz zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów poprzez działania informacyjne o jakości, cechach i zaletach mięsa wieprzowego, w tym o systemach jakości uznanych przez Ministra Rolnictwa.

Cel szczegółowe:

  • Wzrost wiedzy oraz dostępności wieprzowiny QAFP dla konsumentów którzy cenią sobie dobrą polską kuchnię, są klientami restauracji i są zainteresowani zamawianiem posiłków na wynos.

Grupa docelowa

Zadanie zostało skierowane do:

  • restauratorów – którzy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących dań i potraw przygotowanych na bazie  surowców wysokiej jakości (mięsa wieprzowego) w swoim menu bazują na produktach polskich wyprodukowanych w systemach jakości, posiadających certyfikat;
  • konsumentów (klientów restauracji), ceniący sobie “dobrą kuchnię” dania i potrawy przygotowane na bazie surowców wysokiej jakości;
  • konsumentów zainteresowanych zakupem posiłków na wynos.

Działania

Działania podjęte w ramach projektu:

  • Działania promocyjne w mediach społecznościowych restauracji ( np. FB, IG, Linkedin itp.)- zwiększenie świadomości wśród klientów restauracji nt. mięsa wieprzowego QAFP
  • Wprowadzenie do karty menu dań przygotowanych na bazie surowców QAFP (mięsa wieprzowego)-zapoznanie klientów restauracji z jakością potraw przygotowanych na bazie produktów QAFP
  • Przeprowadzenie warsztatów kulinarnych przy okazji takich wydarzeń jak: Walentynki, Wielkanoc, majówka- zapoznanie konsumentów  z jakością produktów QAFP oraz pokazanie technik kulinarnych, które przyczyniają się do wydobycia walorów smakowych mięsa
Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE