Opis projektu

Przedmiotem zadania była realizacja działań w sieci, która posiada w swojej ofercie mięso wieprzowe, mięso drobiowe oraz wędliny wyprodukowane w polskim w Systemie QAFP pozwoliła skutecznie dotrzeć z informacją o znaczeniu jakości tworzonej w ramach polskiego Systemu QAFP i wsparcie jej dostępnością produktów, które można od razu sprawdzić. Pozwoliło to uzyskać bezpośredni efekt w postaci powiązania konsumenta z produktem oraz kryjącą się za nim wartością jakościową i polskim pochodzeniem.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego, Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Cel projektu

Główny cel zadania:

Uzyskanie wzrostu rozpoznawalności (szczególnie na poziomie spontanicznym), wiedzy o asortymencie i ich cechach oraz pozytywnych skojarzeń nt. polskiego certyfikowanego mięsa i wędlin.

Cele szczegółowe:

  • Wzrost dostępności polskiego certyfikowanego mięsa w polskim systemie jakości na półkach sklepowych w Polsce.
  • Wzrost zainteresowania polskimi certyfikowanymi produktami: mięsem wieprzowym, mięsem drobiowym oraz wędlinami.
  • Wzrost produkcji polskiego, certyfikowanego mięsa i wędlin.

Grupa docelowa

Grupą docelową zadania są konsumenci w wieku 25-65 lat, którzy:

  • są odpowiedzialni za zakupy w gospodarstwie domowym a wyznawane przez nich wartości to rodzina i zdrowie;
  • dbają o jakość codziennego życia, starający stale ją powiększać;
  • mają możliwość zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości;
  • jako główny wyznacznik wyborów zakupowych wybierają wartości odżywcze produktów;
  • często podejmują decyzje zakupowe pod wpływem reklamy.

Działania

Zadanie było bardzo precyzyjnie nastawione na działania o najwyższym poziomie dotarcia w obszarze promocji w miejscach sprzedaży. W oparciu o skuteczność dotychczasowych działań zwiększono ich intensywność i zakres, aby w fazie kontynuacji utrwalać i zwiększać już osiągnięte rezultaty.

Dlatego też wybranymi dla zadania działaniami były:

  • Reklama w gazetce jednej z popularnych sieci handlowych;
  • Kampania na bilbordach jednej z popularnych sieci handlowych;
  • Badania ilościowe i jakościowe;
  • Projekty graficzne.
Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE