POLSKA AKADEMIA CERTYFIKOWANEGO MIĘSA QAFP – KONTYNUACJA
Opis projektu
Przedmiotem zadania była realizacja działań w sieci, która posiada w swojej ofercie mięso wieprzowe, mięso drobiowe oraz wędliny wyprodukowane w polskim w Systemie QAFP pozwoliła skutecznie dotrzeć z informacją o znaczeniu jakości tworzonej w ramach polskiego Systemu QAFP i wsparcie jej dostępnością produktów, które można od razu sprawdzić. Pozwoliło to uzyskać bezpośredni efekt w postaci powiązania konsumenta z produktem oraz kryjącą się za nim wartością jakościową i polskim pochodzeniem.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego, Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Cel projektu
Główny cel zadania:
Uzyskanie wzrostu rozpoznawalności (szczególnie na poziomie spontanicznym), wiedzy o asortymencie i ich cechach oraz pozytywnych skojarzeń nt. polskiego certyfikowanego mięsa i wędlin.
Cele szczegółowe:
- Wzrost dostępności polskiego certyfikowanego mięsa w polskim systemie jakości na półkach sklepowych w Polsce.
- Wzrost zainteresowania polskimi certyfikowanymi produktami: mięsem wieprzowym, mięsem drobiowym oraz wędlinami.
- Wzrost produkcji polskiego, certyfikowanego mięsa i wędlin.
Grupa docelowa
Grupą docelową zadania są konsumenci w wieku 25-65 lat, którzy:
- są odpowiedzialni za zakupy w gospodarstwie domowym a wyznawane przez nich wartości to rodzina i zdrowie;
- dbają o jakość codziennego życia, starający stale ją powiększać;
- mają możliwość zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości;
- jako główny wyznacznik wyborów zakupowych wybierają wartości odżywcze produktów;
- często podejmują decyzje zakupowe pod wpływem reklamy.
Działania
Zadanie było bardzo precyzyjnie nastawione na działania o najwyższym poziomie dotarcia w obszarze promocji w miejscach sprzedaży. W oparciu o skuteczność dotychczasowych działań zwiększono ich intensywność i zakres, aby w fazie kontynuacji utrwalać i zwiększać już osiągnięte rezultaty.
Dlatego też wybranymi dla zadania działaniami były:
- Reklama w gazetce jednej z popularnych sieci handlowych;
- Kampania na bilbordach jednej z popularnych sieci handlowych;
- Badania ilościowe i jakościowe;
- Projekty graficzne.