Opis

W ramach projektu utworzono portal internetowy dedykowany konsumentom, który umożliwia przekazywane informacji o wieprzowinie, drobiu i wędlinach produkowanych w polskim systemie jakości żywności  w maksymalnie przejrzysty sposób.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego, Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Czas trwania

listopad 2020 – październik 2021

Cel projektu

Główny celem projektu była ochrona branży i kreowanie jej pozytywnego wizerunku, budowanie pozytywnych skojarzeń.

Cele szczegółowe:

  • Edukowanie i budowanie świadomości konsumenta w zakresie wyboru produktów wytwarzanych w polskim krajowym systemie jakości poprzez tworzenie wiarygodnej komunikacji z konsumentem oraz wyjaśnienia znaczenia certyfikacji procesu produkcji;
  • Ukazanie wyznaczników jakościowych mięsa wytwarzanego w polskim systemie jakości żywności poinformowanie o tym, skąd się bierze jakość i jak jest kształtowana w systemie;
  • Podtrzymanie wysokiej renomy produktów wytworzonym w polskim systemie jakości żywności i wzrost sprzedaży  w całym asortymencie;
  • Wzrost konkurencyjności i spożycia mięsa i wędlin w Polsce.

Grupa docelowa

Grupę docelową stanowiły osoby w wieku 20-65 lat, które:

  • sprawnie poruszają się w internecie;
  • świadomie zwracają uwagę na sposób odżywiania, dbają o zdrowie, szukając wysokiej jakości produktów o określonych parametrach odżywczych;
  • gotowe są zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości;
  • nie mają wiedzy jakimi parametrami należy się kierować chcąc wybrać mięso wysokiej jakości.

Działania

Wybudowanie portalu internetowego dedykowanego konsumentom, który umożliwia przekazywane informacji o wieprzowinie, drobiu i wędlinach produkowanych w polskim systemie jakości żywności  w maksymalnie przejrzysty sposób

  • Rozbudowanie portalu o moduł łatwego wyszukiwania producentów i produktów wytwarzanych w polskim systemie jakości żywności wraz z możliwością przeglądania wydanych dla producentów certyfikatów oraz wyszukania lokalizacji sklepów z certyfikowanym mięsem
  • Przygotowanie i przeprowadzenie w okresie trwania projektu kampanii na istniejącym już profilu dotyczącym mięsa produkowanego w polskim systemie jakości żywności na Facebooku w celu promocji portalu informacyjnego.
Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE