PLATFORMA WIEDZY O MIĘSIE PRODUKOWANYM W POLSKIM SYSTEMIE JAKOŚCI ŻYWNOŚCI
Opis
W ramach projektu utworzono portal internetowy dedykowany konsumentom, który umożliwia przekazywane informacji o wieprzowinie, drobiu i wędlinach produkowanych w polskim systemie jakości żywności w maksymalnie przejrzysty sposób.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego, Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Czas trwania
listopad 2020 – październik 2021
Cel projektu
Główny celem projektu była ochrona branży i kreowanie jej pozytywnego wizerunku, budowanie pozytywnych skojarzeń.
Cele szczegółowe:
- Edukowanie i budowanie świadomości konsumenta w zakresie wyboru produktów wytwarzanych w polskim krajowym systemie jakości poprzez tworzenie wiarygodnej komunikacji z konsumentem oraz wyjaśnienia znaczenia certyfikacji procesu produkcji;
- Ukazanie wyznaczników jakościowych mięsa wytwarzanego w polskim systemie jakości żywności poinformowanie o tym, skąd się bierze jakość i jak jest kształtowana w systemie;
- Podtrzymanie wysokiej renomy produktów wytworzonym w polskim systemie jakości żywności i wzrost sprzedaży w całym asortymencie;
- Wzrost konkurencyjności i spożycia mięsa i wędlin w Polsce.
Grupa docelowa
Grupę docelową stanowiły osoby w wieku 20-65 lat, które:
- sprawnie poruszają się w internecie;
- świadomie zwracają uwagę na sposób odżywiania, dbają o zdrowie, szukając wysokiej jakości produktów o określonych parametrach odżywczych;
- gotowe są zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości;
- nie mają wiedzy jakimi parametrami należy się kierować chcąc wybrać mięso wysokiej jakości.
Działania
Wybudowanie portalu internetowego dedykowanego konsumentom, który umożliwia przekazywane informacji o wieprzowinie, drobiu i wędlinach produkowanych w polskim systemie jakości żywności w maksymalnie przejrzysty sposób
- Rozbudowanie portalu o moduł łatwego wyszukiwania producentów i produktów wytwarzanych w polskim systemie jakości żywności wraz z możliwością przeglądania wydanych dla producentów certyfikatów oraz wyszukania lokalizacji sklepów z certyfikowanym mięsem
- Przygotowanie i przeprowadzenie w okresie trwania projektu kampanii na istniejącym już profilu dotyczącym mięsa produkowanego w polskim systemie jakości żywności na Facebooku w celu promocji portalu informacyjnego.