Opis projektu

Przedmiotem zadnia była realizacja działań na platformie zakupowej , która posiada w swojej ofercie mięso wieprzowe, drobiowe oraz wędliny wyprodukowane w polskim Systemie QAFP pozwoliła skutecznie dotrzeć z informacją o znaczeniu jakości tworzonej w ramach polskiego Systemu QAFP i wsparcia jej dostępnością produktu, który można od razu sprawdzić. Pozwoliło to uzyskać bezpośredni efekt w postaci powiązania konsumenta z produktem oraz kryjącą się za nim wartością jakościową i polskim pochodzeniem.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego.

Czas trwania

maj 2020 – kwiecień 2021

Cel projektu

Głównym celem zadania było zwiększenie dostępności oraz rozpoznawalności certyfikowanego mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego oraz  i/lub wędlin ze znakiem QAFP poprzez promocję w sprzedaży internetowej.

Cele szczegółowe:

  • Wzrost dostępności polskiego certyfikowanego mięsa w polskim systemie jakości poprzez jego sprzedaż i promocje na platformie zakupowej.
  • Wzrost zainteresowania polskimi certyfikowanymi produktami: mięsem wieprzowym oraz wędlinami.
  • Dotarcie do konsumentów, którzy robią zakupy spożywcze przez Internet i poinformowanie ich o kluczowych aspektach i korzyściach certyfikowanego mięsa i wędlin.
  • Wzrost produkcji polskiego, certyfikowanego mięsa wieprzowego i wędlin.

Grupa docelowa

Grupą docelową zadania byli konsumenci:

  • Osoby w wieku 25-65 lat
  • Osoby odpowiedzialne za zakupy w gospodarstwie domowym Wyznawane wartości: rodzina, zdrowie
  • Dbający o jakość codziennego życia, starający stale ją powiększać
  • Będący w stanie zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości
  • Głównym wyznacznikiem wyborów zakupowych są wartości odżywcze produktów
  • Często podejmują decyzje zakupowe pod wpływem reklamy

Działania

W ramach zadania została przeprowadzona promocja na platformie sprzedaży internetowej FRISCO.PL, poprzez realizację następującego pakietu działań:

  • promocja w ramach LP;
  • komunikacja poprzez stronę www;
  • opracowanie projektów graficznych;
  • badanie rozpoznawalności w grupie docelowej zadania przez niezależny podmiot badawczy.
Logo UE
Logo UE
Logo UE