CERTYFIKOWANA JAKOŚĆ NA POLSKIM STOLE – 2 EDYCJA
Opis projektu
Przedmiotem zadnia była realizacja działań na platformie zakupowej , która posiada w swojej ofercie mięso wieprzowe, drobiowe oraz wędliny wyprodukowane w polskim Systemie QAFP pozwoliła skutecznie dotrzeć z informacją o znaczeniu jakości tworzonej w ramach polskiego Systemu QAFP i wsparcia jej dostępnością produktu, który można od razu sprawdzić. Pozwoliło to uzyskać bezpośredni efekt w postaci powiązania konsumenta z produktem oraz kryjącą się za nim wartością jakościową i polskim pochodzeniem.
Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego.
Czas trwania
maj 2020 – kwiecień 2021
Cel projektu
Głównym celem zadania było zwiększenie dostępności oraz rozpoznawalności certyfikowanego mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego oraz i/lub wędlin ze znakiem QAFP poprzez promocję w sprzedaży internetowej.
Cele szczegółowe:
- Wzrost dostępności polskiego certyfikowanego mięsa w polskim systemie jakości poprzez jego sprzedaż i promocje na platformie zakupowej.
- Wzrost zainteresowania polskimi certyfikowanymi produktami: mięsem wieprzowym oraz wędlinami.
- Dotarcie do konsumentów, którzy robią zakupy spożywcze przez Internet i poinformowanie ich o kluczowych aspektach i korzyściach certyfikowanego mięsa i wędlin.
- Wzrost produkcji polskiego, certyfikowanego mięsa wieprzowego i wędlin.
Grupa docelowa
Grupą docelową zadania byli konsumenci:
- Osoby w wieku 25-65 lat
- Osoby odpowiedzialne za zakupy w gospodarstwie domowym Wyznawane wartości: rodzina, zdrowie
- Dbający o jakość codziennego życia, starający stale ją powiększać
- Będący w stanie zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości
- Głównym wyznacznikiem wyborów zakupowych są wartości odżywcze produktów
- Często podejmują decyzje zakupowe pod wpływem reklamy
Działania
W ramach zadania została przeprowadzona promocja na platformie sprzedaży internetowej FRISCO.PL, poprzez realizację następującego pakietu działań:
- promocja w ramach LP;
- komunikacja poprzez stronę www;
- opracowanie projektów graficznych;
- badanie rozpoznawalności w grupie docelowej zadania przez niezależny podmiot badawczy.