Z ogromną dumą inaugurujemy naszą kampanię informacyjno-promocyjną, której misją jest promocja najwyższej jakości europejskich produktów spożywczych na dynamicznie rozwijających się rynkach Korei Południowej i Wietnamu.

W centrum naszej inicjatywy znajdują się:
✔ wołowina i wieprzowina,
✔ brzoskwinie w puszkach oraz świeże kiwi –
produkty pochodzące z Polski i Grecji, spełniające najwyższe standardy jakości i smaku.

Wczoraj oficjalnie zainaugurowaliśmy kampanię podczas konferencji prasowej, w której uczestniczył Wiesław Różański Prezes UPEMI, a dziś jesteśmy obecni na targach Food & Hospitality w Hanoi. To doskonała okazja do spotkań z kluczowymi przedstawicielami branży oraz promocji europejskiej żywności.

Serdecznie dziękujemy przedstawicielom polskiej ambasady Joanna Skoczek oraz Wojciech Kusak PhD za wizytę i inspirujące rozmowy! Wasze wsparcie ma ogromne znaczenie w budowaniu świadomości na temat europejskich produktów na nowych rynkach.

Projekt realizujemy wspólnie z naszym greckim partnerem, ASIAC, stowarzyszeniem ośmiu czołowych producentów owoców z Grecji. Wspólnie podkreślamy znaczenie pochodzenia, metod produkcji oraz najwyższych standardów jakości europejskiej żywności.

A to dopiero początek! Przed nami kolejne wydarzenia i możliwości do rozmów o smaku, tradycji i wyjątkowości europejskich produktów.
Śledźcie nasze działania!

🔹 Taste a better life! 🔹

Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE