W marcu br. rozpoczęliśmy działania związane z nową kampanią promującą certyfikat jakości QAFP. Kampania „Jakość z polskim certyfikatem” potrwa do 31 marca 2019 roku. Celem kampanii jest budowanie świadomości wśród konsumentów w zakresie wyboru produktów mięsnych.

Kampania „Jakość z polskim certyfikatem” jest finansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Podczas trwania kampanii będziemy informować o tym, gdzie należy szukać najwyższej jakości mięsa i jak ważne jest wybieranie produktów z certyfikatem QAFP, które charakteryzują się ponadprzeciętnymi walorami smakowymi i odżywczymi. Kampania pozwali także budować wiarygodność uczestników systemu w oczach konsumenta i uświadomi, jak bezpieczny jest proces produkcji wyrobów certyfikowanych znakiem QAFP.

Działania będą realizowane na mediach społecznościowych:

Grupami docelowymi kampanii są:

  1. KONSUMENCI:
  • Osoby w wieku 25-65 lat;
  • Osoby w dużym stopniu korzystające z internetu i social media;
  • Osoby odpowiedzialne za zakup w gospodarstwie domowym (wyznawane wartości: rodzina i zdrowie);
  • Dbający o jakość codziennego życia;
  • Gotowi zapłacić więcej za wysoką jakość;
  • Kierują się wartościami odżywczymi produktów;
  • Sugerują się rekomendacjami polecanymi w reklamach.

Aby dotrzeć z przekazem do KONSUMENTÓW prowadzone będą działania na portalach społecznościowych Facebook i Instagram.

  1. PROFESJONALIŚCI:
  • Odbiorcy handlowi, dystrybutorzy mięsa i przetworów mięsnych;
  • Osoby decydujące o asortymencie wprowadzanym w sieciach handlowych;
  • Sieci handlowe;
Logo Fundusze Europejskie
Logo Polski
Logo UE