„JAKOŚĆ Z POLSKIM CERTYFIKATEM”-Kampania w mediach społecznościowych
W marcu br. rozpoczęliśmy działania związane z nową kampanią promującą certyfikat jakości QAFP. Kampania „Jakość z polskim certyfikatem” potrwa do 31 marca 2019 roku. Celem kampanii jest budowanie świadomości wśród konsumentów w zakresie wyboru produktów mięsnych.
Kampania „Jakość z polskim certyfikatem” jest finansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Podczas trwania kampanii będziemy informować o tym, gdzie należy szukać najwyższej jakości mięsa i jak ważne jest wybieranie produktów z certyfikatem QAFP, które charakteryzują się ponadprzeciętnymi walorami smakowymi i odżywczymi. Kampania pozwali także budować wiarygodność uczestników systemu w oczach konsumenta i uświadomi, jak bezpieczny jest proces produkcji wyrobów certyfikowanych znakiem QAFP.
Działania będą realizowane na mediach społecznościowych:
- Facebook – @JakoscQAFP
- Instagram – @GwarancjaJakosciQAFP
- LinkedIn – Gwarancja Jakości QAFP
Grupami docelowymi kampanii są:
- KONSUMENCI:
- Osoby w wieku 25-65 lat;
- Osoby w dużym stopniu korzystające z internetu i social media;
- Osoby odpowiedzialne za zakup w gospodarstwie domowym (wyznawane wartości: rodzina i zdrowie);
- Dbający o jakość codziennego życia;
- Gotowi zapłacić więcej za wysoką jakość;
- Kierują się wartościami odżywczymi produktów;
- Sugerują się rekomendacjami polecanymi w reklamach.
Aby dotrzeć z przekazem do KONSUMENTÓW prowadzone będą działania na portalach społecznościowych Facebook i Instagram.
- PROFESJONALIŚCI:
- Odbiorcy handlowi, dystrybutorzy mięsa i przetworów mięsnych;
- Osoby decydujące o asortymencie wprowadzanym w sieciach handlowych;
- Sieci handlowe;