Czas trwania

1 października 2013 roku do 30 czerwca 2014 roku

Cel projektu

Kampania o charakterze promocyjno – edukacyjnym na rzecz kulinarnego mięsa wieprzowego
i wędlin wytworzonych w systemie QAFP.

Grupa docelowa

Kobiety we wszystkich grupach wiekowych i różnych rolach społecznych (młode matki, kobiety dojrzałe, seniorki – babcie) oraz dzieci. To kobiety są w zdecydowanej większości osobami odpowiedzialnymi za domowy budżet i decydują o zakupach w gospodarstwie domowym. Decydują o nawykach żywieniowych całej rodziny, propagując określone wzorce żywieniowe zarówno wśród najbliższych, rodziny jak i znajomych czy przyjaciół.

Opis projektu

Głównymi założeniami i celami projektu „QAFP na obcasach” było wzmocnienie świadomości i poszerzenie wiedzy kobiet na temat kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin QAFP, czynników wpływających na ich jakość oraz umiejętności rozpoznawania ich walorów, czy doboru odpowiednich produktów dla dzieci.

Projekt finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Działania

W ramach kampanii zaplanowano i wykonano następujące zadania:

  • Gala 100-lecia Ligi Kobiet Polskich – niepowtarzalne i ważne wydarzenie w polskim ruchu społecznym kobiet. Liga Kobiet Polskich to jedna z najstarszych, działających nieprzerwanie od ponad 100 lat organizacja kobieca, zrzeszająca kobiety w różnym wieku i z różnych środowisk. Uroczystość zgromadziła licznych przedstawicieli mediów, specjalnie na tę okazję zaproszonych gości VIP oraz delegacje dyplomatyczne z Rosji, Chin i Czech.
  • Dzień Babci i Dziadka – kolejna odsłona kampanii związana z pierwszym ważnym dla kobiet świętem, czyli dniem Babci. Seniorki z racji swego ogromnego doświadczenia, są niekwestionowanymi autorytetami kulinarnymi w swoich domach, dlatego warto uświadamiać tę grupę kobiet o zaletach produktów wysokiej jakości, ponieważ to babcie mają ogromny wpływa na swoje wnuki i pośrednio ich rodziców. Ważne też jest by uświadomić ludziom starszym, jak ważna jest zdrowa dieta i dobre nawyki żywieniowe w codziennym życiu i jak wiele możemy wyeliminować zagrożeń zdrowotnych poprzez prawidłowe odżywianie.
  • Zaplanowany event był połączeniem warsztatów kulinarnych integrujących uczestników, show kulinarnego czterech mistrzów kuchni z wykładami i poradami dietetyków.
  • Dzień Kobiet – kameralna impreza dla wpływowych kobiet ze świata sztuki, kultury, biznesu, czy mediów, kreatorek opinii publicznej. Kobiety są dziś siłą społeczną, z którą należy się liczyć, coraz częściej zajmują eksponowane stanowiska w firmach, są liderkami opinii społecznych, gospodarczych i politycznych, są ambitne, pracowite, wykształcone. A jednocześnie potrafią połączyć aktywność na polu zawodowym z troską o najbliższych. Nie tylko odnoszą sukcesy w pracy, ale również kultywują tradycje i dbają o ognisko domowe.
  • Dzień Matki i Dziecka – cykl imprez w przedszkolach na terenie województwa mazowieckiego dla dzieci i ich mam. Akademia Małego Kuchcika, zachęcała dzieci do jedzenia przede wszystkim zdrowych posiłków mięsno-warzywnych. Zajęcia w formie warsztatów kulinarnych połączonych z mini wykładem o prawidłowym odżywianiu i konkursem z nagrodami dla wszystkich uczestników.

Materiały

Logo UE
Logo UE
Logo UE