Czas trwania

grudzień 2019 – kwiecień 2020

Cel projektu

Głównym celem zadania było zwiększenie dostępności certyfikowanego mięsa wieprzowego i/lub wędlin ze znakiem QAFP oraz dotarcie do konsumentów z informacją na ich temat poprzez promocję w sprzedaży internetowej.

Cele szczegółowe:

  • wzrost dostępności polskiego certyfikowanego mięsa w polskim systemie jakości poprzez jego sprzedaż i promocje na platformie zakupowej
  • wzrost zainteresowania polskimi certyfikowanymi produktami: mięsem wieprzowym oraz wędlinami
  • wzrost produkcji polskiego, certyfikowanego mięsa wieprzowego  i wędlin.

Grupa docelowa

KONSUMENCI – osoby w wieku 25-65 lat, odpowiedzialne za zakupy w gospodarstwie domowym, które wyznają wartości: rodzina, zdrowie i dbają o jakość codziennego życia, starający stale ją powiększać. Będący w stanie zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości, bo głównym wyznacznikiem wyborów zakupowych są wartości odżywcze produktów. Często podejmują decyzje zakupowe pod wpływem reklamy.

Opis projektu

Platforma zakupowa dla klientów detalicznych jest obecnie wygodną formą zakupów, z której korzysta coraz więcej rodaków. Frisco.pl sprzedaje szeroki asortyment różnych produktów spożywczych pochodzących od wielu dostawców. Aż 40% koszyka zakupowego klientów tej platformy stanowi świeże mięso i wędliny. Klienci platformy poszukują produktów świeżych i wysokiej jakości. Pilotażowy projekt promocyjny nakierowany jest na poszerzenie oferty produktów wysokojakościowych w obszarze mięsa i wędlin QAFP. Prowadzone są rozmowy z 4 dostawcami produktów QAFP, które wprowadzone byłyby do stałej oferty sprzedażowej. Istotnym jest fakt, że wśród dostawców wyrobów QAFP będą różne zakłady przetwórcze ale także pośrednicy mający w swojej ofercie wiele produktów QAFP pochodzących od różnych wytwórców.

Projekt zakłada uruchomienie kolejnego kanału dystrybucji i sprzedaży detalicznej produktów QAFP. Po sklepach firmowych, sieciowych jest ważnym dopełnieniem oferty dla klientów ceniących zakupy przez internet.

Projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Działania

W ramach zadania przewidywana jest promocja na platformie sprzedaży internetowej FRISCO.PL:

  • promocja na landing page – informacja o systemie QAFP
  • promocja / reklama w gazetce ofertowej
  • rotatory i banery na home page Frisco
  • posty na profilu Frisco na Facebooku
  • newslettery Frisco
  • banery w kategoriach
  • opracowanie projektów graficznych.

Materiały

Logo UE
Logo UE
Logo UE